20 de juliol del 2013

Soufflé de xocolata

Ahir vam fer un sopar d' amigues a casa de la Rosa i com sempre jo porto les postres!!!
Vaig fer un Soufflé, dons es un postre suau i lleuger





Soufflé de xocolata

Ingredients:

200 gr. de cobertura de xocolata 70% cacau
25 gr. mantega
4 ous
50 gr. sucre

Preparació:

Fonem la xocolata amb la mantega al bany maria, i ho deixem refredar una mica,

Muntem les clares amb el sucre a punt de neu.

Afegim d'un en un els 4 rovells d'ou, a la xocolata fosa, incorporem les clares muntades, amb moviments envolvents per què no baixin,

Ho deixem a la nevera, minim un parell d'hores (si ho fem d'un dia per l'altre molt millor)

Ho aboquem en un motlle untat amb mantega, i ho couem al forn fort 20 minuts.










Espero que us agradi!!! 

4 comentaris:

  1. El soufflé és un dels meus "pendents". Sempre tinc por que es desinfli massa qui em quedi "res". Un dia m'hi hauré d'afrontar :) Aquest teu ha quedat genial!

    ResponElimina
  2. L´he fet alguns cops i un dia em va quedar fatal :( La veritat es que les clares son molt delicades i com no les montis be.....

    ResponElimina
  3. Jo també tinc pendents els souffles!! T'ha quedat genial, Montse! ^^ Jo els tinc una mica de por, com la Dolors, em fa por que es desinflin i quedi un cràter espantós XD
    Els provaré de fer quan trobi aquells motlles de ceràmica blanca per fer souffles, em semblen tan monos... Els demanaré per Nadal! :P

    Una abraçada :)

    ResponElimina
  4. Laia, anima´t a fer-lo i ja veuràs com et queda be!!!

    Petonets

    ResponElimina