1 d’abril del 2013

Pastís de xocolata amb llet

Per molts anys Mª Angels!!

Avui és el teu aniversari i desitjo que hagis passat un dia molt feliç i molt dolç amb el pastís que t´he preparat i amb un cocker semblant el que tens tu.



Un cop fet el bescuit, en aquest he fet el tipus coca de iogurt, que es senzill i molt bo, per el meu gust.

Quan tenim el bescuit fred, l´obrim per la meitat i el farcim amb xocolata amb llet, que haurem fos al microones i haurem deixat refredar.
El desem a la nevera.

Si ho fem el dia abans queda millor i a l endemà el cobrim.

Posem al foc en un cassó, 100 gr de crema de llet (mitja empolla aprox) quan sigui calent, apaguem i retirem del foc. Incorporem 100 gr de xocolata amb llet i remenen fins que estigui fos.Deixem refredar la xocolata i cobrim el pastís.

Li he afegit un cocker de xocolata i una petjada amb sucre de llustre.

Com no vaig trobar cap motllo per fer la petjada, la meva filla em va fer un amb cartolina i la veritat ha quedat molt divertida i canina.

Montse

 


2 comentaris:

  1. El detall de la petxada és encantador ^^
    Molts petons :)

    ResponElimina
  2. Sii oi? Moltes gràcies Laia 😃
    Em va agradar la idea i la meva filla va ajudar!!
    Petons

    ResponElimina