21 de setembre del 2014

Pastis Pilota de Tennis


Per aquest cap de setmana he fet un pastís en forma de pilota de tennis per un aniversari especial. 
El meu nebot Nacho va complir 30 anys i la Cristina li va organitzar una festa sorpresa amb amics. El pastís va ser tot un èxit, doncs el Nacho, que es un gran jugador de tennis li va agradar moltíssim.

Per molts anys Nacho!!!

Aquí teniu el resultat de com em va quedar



Per fer-lo vaig utilitzar dos bols i així vaig poder fer tota la pilota. 


Els vaig partir amb la lira 

I el vaig farcir amb "Nutella" perque li agrada molt a ell jaja

I aquí tenim la pilota
La vaig forrar amb fondant i així va quedar



Vaig fer una base i la vaig cubrir amb una buttercream que vaig fer i tenyir de verd per tal de poder fer la gespa. 
Per fer-la vaig posar 200 gr de mantega i 200 gr d sucre de llustre i ho vaig batre uns minuts i li vaig afegir el colorant verd, fins aconseguir el to que ens agradi i així poder fer la gespa.
Amb l'ajuda d'urna manega pastissera i una boquilla, vaig fer la gespa i al damunt li vaig posar la pilota de tennis.


Un detall del pastís perque el veieu 




Espero que us agradi i us animeu a fer-lo, podeu fer un bescuit, pa de pessic, coca de iogurt o el MSC que es el mes usual pels pastissos amb fondant, encara que a mi no es el que mes m'agradi i prefereixo fer un pa de pessic o coca de iogurt, es mes senzill i molt bo.

Montse Riera



4 comentaris:

  1. Avui m'han felicitat i m'han dit que el pastís ha sigut un èxit pel disseny i en quant al sabor, deliciós!!!! Com agrada saber que el que has fet amb il·lusió ha agradat i ha quedat bo.

    ResponElimina
  2. FELICITATS ,es un pastís molt original i fet en gust,pot ser la base de la pilota una mica petita,pero de gust segur que molt bo,

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, la veritat es que jo anava a fer tan sols la pilota i després em vaig animar a fer una base per deixar el pastís mes ben acabat i potser si que ha quedat una mica petita la gespa jaja.

      Elimina