1 de setembre del 2014

Puding de coco

Després d'unes setmanes de no fer cap postre, m´hi torno a posar i a escriure el blog, que les vacances ja s´han acabat.

M'he decidit a fer-ne algun refrescant, ja que ara be de gust i es per això que he preparat aquest "Púding de coco" que prendrem per sopar.

Avui celebrem Sant Víctor, doncs n'hi ha uns quants a la família, el meu pare es deia així, el meu germà s'en diu, el meu nebot, el meu cosí.

Us deixo la recepta per si us animeu a fer-lo, que es molt fàcil!!!

Ingredients:

- 1 llauna de llet condensada "La Lechera"
- la mateixa quantitat de llet
- 5 ous
- 100 gr. de coco
- sucre per fer el caramel

Preparació:

Posem tots els ingredients en un recipient i ho passem per la batedora, ho aboquem en un motlle prèviament caramel·litzat. Ho posem a coure al forn uns 40 min al bany Maria.


Ho deixem refredar, i ja el podem desemmotllar.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada