19 de març del 2015

Per Sant Josep un Sacher

 
Avui es Sant Josep i tinc una companya a la feina que es diu Mª José i un company que es diu Xose i aquest es el pastís que els hi he fet.
Per celebrar-ho he fet un Sacher i així hem tingut un bon inici de jornada laboral, ja que no tenim festa....., al menys hem començat amb un dolç i ha agradat moltísim a tothom i jo m'alegro al veure com agrada i al rebre les felicitacions de tanta gent. Moltes gràcies a tots!!!
 
 
 
Felicitats!!!
 

 
La he decorat amb maduixes per ser temporada.
 
Montse Riera

2 comentaris:

  1. Ja feia dies, masses, que no passava per aquí!!!! No perquè no en tingués ganes, no! Més aviat és que darrerament vaig una mica curta de temps! :) Però ja veig que tu no pares! Així m'agrada!! I ets, sense cap mena de dubte, la reina dels Sacher!
    Molts petons i una abraçada molt forta!
    P.S - jo encara la tinc a pendents!!!!!!! Després de tot aquest temps!!!! :)))))

    ResponElimina
    Respostes
    1. Dolors, Moltisimes gracies per pasar pel meu blog i per deixar-me aquest comentari tan maco!!! Tu si que ets una artista, no pares que et vaig seguint pel Facebook tambe 👍.
      A veure si t'animes un dia a fer el sacher! Tema raó que m'he especialitzat amb ell jaja i ens agrada tant :)
      Molts petons

      Elimina