24 de novembre del 2016

Pastís de formatge

Pastís de formatge

Per les postres de diumenge a casa la meva amiga Marian, vaig preparar un pastís de formatge amb una nova recepta per mi, vaig seguir la recepta de la meva amiga Camí.


Vaig fer una base cruixent de galeta, però un altre dia no la posaré.

Ingredients

4 iogurts naturals
3 ous 
1 terrina de formatge Philadelphia
50 gracies de Maicena
9 cullerades soperes de sucre

Preparació

En un bol barregem amb la maquina (sino en teniu amb minipimer) els iogurts, els ous, el formatge Philadephia, la Maicena i el sucre. Un cop ho tenim ben barrejat ho posarem a un motlle que es pugui desemmotllar,  per treure-ho molt millor i ho posarem al forn, prèviament escalfat, de 20 a 30 minuts. Ho deixem refredar i a la nevera, si pot ser un dia per l´altre molt millor. Abans de servir, el cobrim amb melmelada de maduixes.


Montse Riera

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada