5 de maig del 2013

Crema catalana

Avui es el dia de la mare i estic fent una crema catalana!!

A totes les mares us desitjo un FELIÇ DIA!!!

Aquesta es la recepta que feia la meva mare.

Ingredients:

3 rovells d'ou
10 cullarades soperes de sucre
1 l de llet
60 gr de maizena
Pell de llimona
Canyella en rama

En un caso posem els rovells, afegim el sucre i ho anem barrejant una mica.
Separem en un altre recipient una mica de llet i la maizena i ho reservem.
La resta de la llet l'aboquem al caso i ho posem al foc, afegim un troç de pell de llimona i una branqueta de canyella i quan comença a escalfar, afegirem la barreja reservada i ho remenem constantment fins que arrenqui el bull i ho apartem del foc.

Un cop la tenim feta, la deixem refredar i abans de servir afegim sucre pel damunt i la cremem, jo ho faig amb un cremador electric.










2 comentaris:

  1. Jo faig servir el mateix cremador! Hahah
    M'he fixat que em tens a la llista de blogs :) M'ha fet molta il·lusió. Volia comentar-te que m'he canviat d'enllaç ara és: deliciesdellimona.blogspot.com

    Petonets :)

    ResponElimina
  2. M'el va regalar fa molts anys una bona amiga, quan em vaig casar....i ja fa 3 anys que estic divorciada, però el cremador funciona encara jajaja.
    Et vaig afegir a la meva llista de blogs Laia i he visitat el teu nou enllaç, t'ha quedat preciós, et felicito!!!
    Petonets

    ResponElimina