26 de maig del 2013

Fondant amb macarons

Per la festa de 18 anys de la Patrícia i de la Laura he fet un pastís fondant decorat amb "macarons". PER MOLTS ANYS!!!







Mireu com l´he anat preparant:


Un cop tenim el bescuit fet, agafem el fondant, l´amassem donant-li calor i així treballar-lo millor


L´allisem amb un corró fins deixar-lo
prim i l´estirem pel damunt del pastís.
Amb l´ajuda de la pala l´anem allisant, 
vigilant que no quedin bombolles.
Amb l´ajuda del tallador l´anem retallant.
Repetim l´operació amb el quadrat, aquest al ser bastant
 mes gran m´ha costat molt mes. Però al final ho he aconseguit :)
He posat uns pals de bambú per subjectar-lo
amb el pastís rodó i així no es desmunti.




Els macarons els vaig comprar.
I vaig anar enganxant els macarons
per tot el voltant, fent dos pisos,
tal i com em van demanar.



Detall d´un tall de pastís.
Montse Riera


6 comentaris:

  1. Ostres! T'ha quedat genial, Montse! :D
    Per Barcelona hi ha pastisseries que fan propaganda de la temporada de casaments amb un pastís de fondant decorat amb macarons...
    N'estic enamorada! Hahahah

    Una abraçada :)

    ResponElimina
  2. Ha quedat bonic Montse! Els macarons són sempre una opció molt vistosa :)

    ResponElimina
  3. Ui aqui tampoc han quedat les meves respotes de l´altre dia :( Ho sento noies

    ResponElimina
  4. Laia, si que hi ha pastisseries a Barcelona que tenen macarons i cada cop s´està estenen més aquest pastisset francés.
    N´hi ha de molts sabors i colors, son una cucada. Un pastisser em va dir que era molt difícil de fer-los bé. Jo n´he tastat de 2 llocs diferents i la veritat que hi ha molta diferència.
    Petonets

    ResponElimina